|
12. Опис бізнесу
Важливі події розвитку (в тому числі злиття, поділ, приєднання, перетворення,
виділ) |
Стисла iсторiя пiдприємства, важливi подiї його розвитку:
ПАТ "БМУ по газифiкацiї" було створено 05.02.1986 р. на базi дiльницi механiзацiї тресту " Хмельницькгазкомунбуд", основною метою якого було будiвництво зовнiшнiх мереж газопроводiв.
Рiшенням виконкому Хмельницької мiської ради народних депутатiв вiд 15 вересня 1994 року його реорганiзовано в орендне пiдприємство "Хмельницьке орендне будiвельно -монтажне управлiння по газифiкацiї".
Наказом № 982 вiд 20.10.1995 р. регiонального вiддiлення фонду державного майна по Хмельницькiй областi, орендне "БМУ по газифiкацiї" перетворене в вiдкрите акцiонерне товариство шляхом його приватизацiї.
28 квiтня 2011 року загальними зборами акцiонерiв у вiдповiдностi до Закону України "Про акцiонернi товариства" було змiнено назву товариства з ВАТ "БМУ по газифiкацiї" на ПАТ "БМУ по газифiкацiї" .
Змiни та поява нових напрямкiв дiяльностi пiдприємства, нових видiв продукцiї та послуг зовнiшньоекономiчної дiяльностi не було. |
Організаційна структура емітента, дочірні підприємства, філії, представництва та інші
відокремлені структурні підрозділи із зазначенням найменування та місцезнаходження, ролі та перспектив
розвитку, зміни в організаційній структурі у відповідності з попереднім звітним періодом |
Органiзацiйно правова форма господарювання : Публiчне акцiонерне товариство "БМУ по газифiкацiї" має три дiльницi; у Хмельницькому, Старокостянтиновi, та Камянець - Подiльському, якi виконують будiвництво зовнiшнiх мереж газопроводiв та газифiкацiїю приватних будинкiв. Дочiрнiх пiдприємств не має. |
Будь-які пропозиції щодо реорганізації з боку третіх осіб, що мали місце протягом
звітного періоду, умови та результати цих пропозицій |
Такi пропозицiї не поступали. |
Опис обраної облікової політики (метод нарахування амортизації, метод оцінки вартості
запасів, метод обліку та оцінки вартості фінансових інвестицій тощо) |
На протязi звiтнього перiоду було забезпечено незмiннiсть вiдображення господарських операцiй та оцiнку майна. Ведення облiку здiйснювалось за журнально - ордерною формою рахiвництва iз застосуванням регiстрiв синтетичного та аналiтичного облiку. Технологiя обробки компютерна.
ПАТ "БМУ по газифiкацiї" знаходиться на загальнiй облiковiй полiтицi. Пiдприємство сплачує двадцять вiсiм податкiв та платежiв. Оцiнка вартостi запасiв проводиться методом середньозваженої собiвартостi. По нарахуванню амортизацiї використовуються методи передбаченi податковим законодавством, тобто шляхом поступового вiднесення на витрати згiдно норм амортизацiї. |
Текст аудиторського висновку |
Приватна аудиторська фiрма
“Система-Аудит”
тел. 78-82-73
Свiдоцтво №21337005 м. Хмельницький лiцензiя №000287 серiя АБ
АУДИТОРСЬКИЙ ВИСНОВОК (ЗВIТ НЕЗАЛЕЖНОГО АУДИТОРА)
щодо попередньої фiнансової звiтностi публiчного акцiонерного товариства
“Будiвельно-монтажне управлiння по газифiкацiї" за 2012 рiк
Адресат - акцiонери, керiвництво публiчного акцiонерного товариства “Будiвельно-монтажне управлiння по газифiкацiї", Нацiональна комiсiя з цiнних паперiв та фондового ринку.
Вступний параграф. Основнi вiдомостi про емiтента:
Повне найменування емiтента - публiчне акцiонерне товариство “Будiвельно-монтажне управлiння по газифiкацiї"
Скорочене найменування – ПАТ “БМУ по газифiкацiї"
Дата державної реєстрацiї – 20.11.1995 року, Хмельницький мiськвиконком Код за ЄДРПОУ – 03335563 Мiсцезнаходження: м.Хмельницький, Проспект Миру 42/1
Опис аудиторської перевiрки Аудиторська перевiрка ПАТ “БМУ по газифiкацiї" проведена у вiдповiдностi до вимог: Вимоги до аудиторського висновку при розкриттi iнформацiї емiтентами цiнних паперiв (крiм емiтентiв облiгацiй мiсцевої позики), затвердженi рiшенням Державної комiсiї з цiнних паперiв та фондового ринку 29 вересня 2011 року № 1360 i зареєстрованi у Мiнiстерствi юстицiї України 28 листопада 2011 року № 1358/20096; Положення про розкриття iнформацiї емiтентами цiнних паперiв, затвердженого рiшенням Державної комiсiї з цiнних паперiв та фондового ринку вiд 19 грудня 2006 року № 1591 iз змiнами, внесеними згiдно з Рiшеннями Державної комiсiї з цiнних паперiв та фондового ринку та зареєстрованого в Мiнiстерствi юстицiї України 5 лютого 2007 року за № 97/13364; Рiшення НКЦПФР № 1632 вiд 20 листопада 2012 року „Про затвердження Змiн до Положення про розкриття iнформацiї емiтентами цiнних паперiв”, зареєстрованi у Мiнiстерствi юстицiї України 18 грудня 2012 року № 2099/22411; Рiшення НКЦПФР вiд 09.02.2012 року № 270 про затвердження роз’яснення НКЦПФР „Про порядок застосування частини шостої статтi 40 Закону України „Про цiннi папери та фондовий ринок” щодо розкриття iнформацiї вiдповiдно до Мiжнародних стандартiв фiнансової звiтностi”; Листи Нацiонального банку, Мiнiстерства фiнансiв та Державної служби статистики вiд 07.12.2011 року за № 12-208/1757-14830, № 31-08410-06-5/30523 та № 04/4-07/702 „Про застосування мiжнародних стандартiв фiнансової звiтностi”. Згiдно листа Мiнiстерства фiнансiв України вiд 04.01.2013 року № 31-08410-06-5/188 фiнансова звiтнiсть акцiонерного товариства за 2012 рiк складається по формах, встановлених положеннями (стандартами) бухгалтерського облiку 2 „Баланс», 3 „Звiт про фiнансовi результати», 4 „Звiт про рух грошових коштiв», 5 „Звiт про власний капiтал», затвердженими наказом Мiнiстерства фiнансiв України вiд 31.03.1999 року № 87 iз змiнами i доповненнями. При складаннi фiнансової звiтностi за мiжнародними стандартами фiнансової звiтностi в тих випадках, коли цими стандартами вимагається розкривати у фiнансовiй звiтностi iнформацiю, представлення якої не передбачено чинними формами фiнансової звiтностi, така iнформацiя розкривається у примiтках до фiнансових звiтiв. Фiнансова звiтнiсть ПАТ “БМУ по газифiкацiї", трансформована вiдповiдно до Мiжнародних стандартiв фiнансової звiтностi та Мiжнародних стандартiв бухгалтерського облiку iз застосуванням МСФЗ 1 „Перше застосування Мiжнародних стандартiв фiнансової звiтностi” в частинi трансформування залишкiв балансу станом на 01.01.2012 року та станом на 31.12.2012 року. Товариство обрало датою переходу на МСФЗ 01.01.2012 р., його перша фiнансова звiтнiсть за звiтнi перiоди 2012 року є попередньою фiнансовою звiтнiстю, i в нiй не наводиться порiвняльна iнформацiя за 2011 рiк. Аудиторська перевiрка здiйснена у вiдповiдностi до вимог Мiжнародних стандартiв контролю якостi аудиту, огляду, iншого надання впевненостi та супутнiх послуг видання 2010 року, затверджених в якостi нацiональних стандартiв аудиту рiшенням АПУ вiд 31.03.2011 р. № 229/7, зокрема МСА 700 „Формування думки та надання звiту щодо фiнансової звiтностi”, 705 „Модифiкацiя думки у звiтi незалежного аудитора”, 706 „Пояснювальнi параграфи та параграфи з iнших питань у звiтi незалежного аудитора”, 720 „Вiдповiдальнiсть аудитора щодо iншої iнформацiї в документах, що мiстять перевiрену аудитором фiнансову звiтнiсть”, Кодексу Етики Професiйних бухгалтерiв з урахуванням вимог Закону України «Про аудиторську дiяльнiсть».
Проведено аудит попередньої фiнансової звiтностi ПАТ “БМУ по газифiкацiї", яка складається з балансу станом на 31 грудня 2012 року та вiдповiдних звiтiв про фiнансовi результати, рух грошових коштiв та власний капiтал за рiк, який закiнчився цiєю датою, а також з стислого викладу суттєвих принципiв облiкової полiтики та iнших примiток, включаючи iнформацiю, яка пояснює вплив переходу з попередньо застосованих П(С)БО на МСФЗ (надалi разом – попередня фiнансова звiтнiсть).
Попередню фiнансову звiтнiсть було складено управлiнським персоналом iз використанням концептуальної основи спецiального призначення, що ґрунтується на застосуваннi вимог МСФЗ, як того вимагає МСФЗ 1 «Перше застосування МСФЗ».
Ця попередня фiнансова звiтнiсть складена з метою формування iнформацiї, яка буде використана для пiдготовки порiвняльної iнформацiї при пiдготовцi першої фiнансової звiтностi за МСФЗ станом на 31.12.2013 р. з урахуванням можливих коригувань, якi будуть зробленi в разi змiн вимог стандартiв та тлумачень, що будуть використанi при складаннi першої фiнансової звiтностi за МСФЗ станом на 31.12.2013 року.
Концептуальною основою попередньої фiнансової звiтностi за рiк, що закiнчився 31.12.2012 року, є бухгалтерськi полiтики, що базуються на вимогах МСФЗ, включаючи розкриття впливу переходу з П(С)БО на МСФЗ, допущення, прийнятi управлiнським персоналом щодо стандартiв та iнтерпретацiй, якi, як очiкується, наберуть чинностi, i полiтик, якi, як очiкується, будуть прийнятi на дату пiдготовки управлiнським персоналом першого повного пакету фiнансової звiтностi за МСФЗ за станом на 31.12.2013 р., а також обмеження застосування МСФЗ, зокрема в частинi визначення форми та складу статей фiнансових звiтiв згiдно МСБО 1.
Вiдповiдальнiсть управлiнського персоналу за попередню фiнансову звiтнiсть
Управлiнський персонал несе вiдповiдальнiсть за складання попередньої фiнансової звiтностi згiдно з вищезазначеною концептуальною основою спецiального призначення. Управлiнський персонал також несе вiдповiдальнiсть за такий внутрiшнiй контроль, який вiн визначає потрiбним для того, щоб забезпечити складання фiнансової звiтностi, що не мiстить суттєвих викривлень унаслiдок шахрайства або помилки.
Вiдповiдальнiсть аудитора
Вiдповiдальнiстю аудитора є висловлення думки щодо цiєї попередньої фiнансової звiтностi на основi результатiв проведеного аудиту. Аудит проведено вiдповiдно до Мiжнародних стандартiв аудиту. Цi стандарти вимагають вiд аудитора дотримання етичних вимог, а також планування й виконання аудиту для отримання достатньої впевненостi, що попередня фiнансова звiтнiсть не мiстить суттєвих викривлень.
Аудит передбачає виконання аудиторських процедур для отримання аудиторських доказiв стосовно сум та розкриттiв у попереднiй фiнансовiй звiтностi. Вибiр процедур залежить вiд судження аудитора, включаючи оцiнку ризикiв суттєвих викривлень попередньої фiнансової звiтностi внаслiдок шахрайства або помилок. Виконуючи оцiнку цих ризикiв, аудитор розглядає заходи внутрiшнього контролю, що стосуються складання суб’єктом господарювання попередньої фiнансової звiтностi з метою розробки аудиторських процедур, якi вiдповiдають обставинам, а не з метою висловлення думки щодо ефективностi внутрiшнього контролю суб’єкта господарювання. Аудит включає також оцiнку вiдповiдностi використаних облiкових полiтик, прийнятнiсть облiкових оцiнок, виконаних управлiнським персоналом, та оцiнку загального подання попередньої фiнансової звiтностi. Вважаю, що отримано достатнi та прийнятнi аудиторськi докази для висловлення думки.
Пiдстава для висловлення умовно-позитивної думки.
Аудитор не приймав участi в спостереженнi за iнвентаризацiєю наявних активiв та зобов'язань, оскiльки був призначений пiсля дати її проведення. Аудитором були виконанi процедури, якi обгрунтовують думку, щодо вiдсутностi в бухгалтерському облiку суттєвих перекручень, що впливають на показники фiнансової звiтностi. Аудитор не висловлює думку стосовно правильностi вiдображення в облiку необоротних активiв, у зв'язку з тим, що аудитор не може пiдтвердити фактичну наявнiсть основних засобiв на пiдприємствi та їх придатнiсть для використання в майбутньому. Товариство розпочало застосування Мiжнародних стандартiв фiнансової звiтностi (МСФЗ) у звiтному перiодi, але не в повному обсязi у зв'язку iз розбiжнiстю вимог законодавства України та МСФЗ щодо фiнансової звiтностi, тому аудитор не має можливостi пiдтвердити фiнансову звiтнiсть товариства як таку що повнiстю вiдповiдає МСФЗ, а також у зв’язку з невiдповiднiстю структури та форми фiнансової звiтностi вимогам МСБО 1. Фiнансова звiтнiсть товариства за 2012 рiк є перехiдною вiд Нацiональних до Мiжнародних стандартiв фiнансової звiтностi (МСФЗ), що практично унеможливлює виконання абсолютно усiх вимог, якi пред'являються до фiнансової звiтностi за МСФЗ.
Висновок
На думку аудитора, попередня фiнансова звiтнiсть ПАТ “БМУ по газифiкацiї" у складi балансу станом на 31.12.2012р., звiту про фiнансовi результати за 2012 рiк, звiту про рух грошових коштiв за 2012 рiк та звiту про власний капiтал за 2012 рiк, примiток до рiчної фiнансової звiтностi за 2012 рiк, за винятком впливу питання, про яке йдеться у роздiлi "Пiдстава для висловлення умовно-позитивної думки", вiдображає в усiх суттєвих аспектах фiнансовий стан товариства, її фiнансовi результати за 2012 рiк, вiдповiдно до застосовуваної концептуальної основи фiнансової звiтностi, включаючи припущення управлiнського персоналу щодо стандартiв та тлумаченнь, що, як очiкується, будуть чинними, та облiкових полiтик, що, як очiкується, будуть прийнятi на дату, коли управлiнський персонал пiдготує перший повний пакет фiнансової звiтностi згiдно з МСФЗ станом на 31.12.2013 року. Аудитор вважає, що отриманi аудиторськi докази забезпечують достатню та вiдповiдну основу для висловлення умовно-позитивної аудиторської думки. На пiдставi проведеного фiнансового аналiзу дiяльностi пiдприємства аудитор виражає згоду з припущенням управлiнського персоналу щодо безперервностi дiяльностi товариства.
Пояснювальний параграф та обмеження щодо використання
Звертаю увагу на ймовiрнiсть внесення коригувань у вхiднi залишки балансу на 01.01.2012 р. та попередню фiнансову звiтнiсть за 2012 рiк пiд час складання балансу першого повного пакету фiнансової звiтностi за МСФЗ станом на 31.12.2013 р. Також звертаю увагу на те, що тiльки повний пакет фiнансової звiтностi за МСФЗ, який включає три Баланси (Звiти про фiнансовий результат), по два Звiти про фiнансовi результати (Звiти про сукупний дохiд), Звiти про рух грошових коштiв, Звiти про власний капiтал, i вiдповiднi примiтки (в тому числi порiвняльну iнформацiю до всiх примiток, що вимагається МСФЗ), може забезпечити достовiрне вiдображення фiнансового стану ПАТ “БМУ по газифiкацiї", результатiв його операцiйної дiяльностi та руху грошових коштiв згiдно з МСФЗ. Думка аудитора не модифiкована щодо цього питання. Попередню фiнансову звiтнiсть ПАТ “БМУ по газифiкацiї" було складено в процесi змiни концептуальної основи з П(С)БО на МСФЗ. Таким чином, попередня фiнансова звiтнiсть ПАТ “БМУ по газифiкацiї" може бути не прийнятною для iнших цiлей.Цей аудиторський висновок (звiт незалежного аудитора) може бути представлено вiдповiдним органам Нацiональної комiсiї з цiнних паперiв та фондового ринку.
Звiт щодо вимог iнших законодавчих та нормативних актiв.
Цей роздiл аудиторського висновку пiдготовлено вiдповiдно до Вимог до аудиторського висновку при розкриттi iнформацiї емiтентами цiнних паперiв (крiм емiтентiв облiгацiй мiсцевої позики), затверджених рiшенням Державної комiсiї з цiнних паперiв та фондового ринку 29.09.2011р. № 1360 i зареєстрованих у Мiнiстерствi юстицiї України 28 листопада 2011 року № 1358/20096 1. Вартiсть чистих активiв Товариства
Аудитором проведено розрахунок вартостi чистих активiв у вiдповiдностi iз Методичними рекомендацiями щодо визначення вартостi чистих активiв згiдно рiшення ДКЦПФР вiд 17 листопада 2004 року № 485, Розрахункова вартiсть чистих активiв (2220 тис. грн.) є меншою вiд статутного капiталу (3638 тис. грн.), що не вiдповiдає вимогам статтi 155 п.3 Цивiльного кодексу України. 2. Наявнiсть суттєвих невiдповiдностей мiж фiнансовою звiтнiстю, що пiдлягала аудиту, та iншою iнформацiєю, що розкривається емiтентом цiнних паперiв та подається до Комiсiї разом з фiнансовою звiтнiстю
Аудитор ознайомився з iншою iнформацiєю, оскiльки iснує можливий вплив на фiнансову звiтнiсть невиявлених викривлень, якi є не всеохоплюючими мiж перевiреною аудитором фiнансовою звiтнiстю та iншою iнформацiєю, та не ставлять пiд сумнiв достовiрнiсть перевiреної аудитором фiнансової звiтностi акцiонерного товариства.
Органи управлiння акцiонерним товариством та контролю: Вiдповiдно до чинного Статуту товариства(нова редакцiя), затвердженого загальними зборами акцiонерiв ПАТ “БМУ по газифiкацiї" (протокол №1 вiд 28.04.2011 року), управлiння та контроль за дiяльнiстю товариства, здiйснюють: загальнi збори акцiонерiв; спостережна рада; ревiзiйна комiсiя товариства; виконавчий орган товариства – правлiння товариства.
Органiзацiйна структура акцiонерного товариства. Основною дiяльнiстю ПАТ “БМУ по газифiкацiї" є: будiвництво будiвель, будiвництво магiстральних трубопроводiв, лiнiй звязку та енергопостачання, газопровiднi роботи.
Узагальненi фiнансовi результати Не змiнюючи нашої думки, ми звертаємо увагу на звiт про фiнансовi результати, у якому зазначається, що акцiонерне товариством одержано чистий прибуток в сумi 327 тис. грн. протягом року, що закiнчився 31 грудня 2012 року. Непокритий збиток складає 5858 тис. грн., за результатами трансформованої фiнансової звiтностi, який перебуває пiд контролем суб’єкта господарювання.
Данi про зайнятiсть та оплату працi. Середньооблiкова кiлькiсть штатних працiвникiв становить 78 осiб, фонд оплати працi 1593,6 тис.грн.,позаштатних осiб 17 , їх фонд оплати працi 257,4 тис.грн. Особлива iнформацiя. У зв’язку з закiнченням термiну повноважень посадових осiб та на пiдставi рiшення загальних зборiв акцiонерiв ПАТ "БМУ по газифiкацiї" вiд 25.04.2012 року вiдбулися змiни в складi посадових осiб наглядової ради, ревiзiйної комiсiї. У зв’язку з закiнченням термiну повноважень посадових осiб виконавчого органу та на пiдставi рiшення наглядової ради ПАТ "БМУ по газифiкацiї" вiд 25.04.2012 року(протокол №1) вiдбулися змiни в складi посадових осiб виконавчого органу. Звiльнено: Голова правлiння Янечко Леонiд Володимирович, Секретар правлiння Барзишена Людмила Михайлiвна, Член правлiння Волошин Вiктор Васильович, Член правлiння Мандебура Олександр Якович, Член правлiння Никитюк Юрiй Станiславович, Член правлiння Гончарук В’ячеслав Васильович, Член правлiння Хома Степан Степанович, Член правлiння Молчанюк Бронiслав Мартинович, Голова ревiзiйної комiсiї Овчарук Костянтин Анатолiйович, Член ревiзiйної комiсiї Молчанюк Iрина Бронiславiвна, Член правлiння Мандебура Олександр Якович, Член ревiзiйної комiсiї Музика Олег Петрович, Член ревiзiйної комiсiї Танюк Володимир Васильович, Член ревiзiйної комiсiї Любонько Iван Анатолiйович, Голова спостережної ради Овчарук Анатолiй Онисимович, Член спостережної ради Заєць Олександр Степанович, Член спостережної ради Янечко Валентина Володимирiвна, Член спостережної ради Велика Людмила Миколаївна, Член спостережної ради Каштан Володимир Степанович, Член спостережної ради Ловейкiн Михайло Сергiйович, Член правлiння Лiщук Людмила Олексiївна, Член ревiзiйної комiсiї Шкарупа Олексiй Олександрович, Член правлiння Равлюк Степан Васильович, Член правлiння Король Микола Iванович, Член спостережної ради Мостова Юлiя Данилiвна, Член спостережної ради Войт Василь Васильович. Призначено Голова правлiння Янечко Леонiд Володимирович, Секретар правлiння Барзишена Людмила Михайлiвна, Член правлiння Великий Вiталiй Миколайович, Член правлiння Волошин Вiктор Васильович, Член правлiння Никитюк Юрiй Станiславович, Член правлiння Гончарук В’ячеслав Васильович, Член правлiння Хома Степан Степанович, Член правлiння Молчанюк Бронiслав Мартинович, Голова ревiзiйної комiсiї Овчарук Костянтин Анатолiйович, Член наглядової ради Заєць Олександр Степанович, Член наглядової ради Янечко Валентина Володимирiвна, Член наглядової ради Велика Людмила Миколаївна, Член наглядової ради Каштан Володимир Степанович, Член наглядової ради Ловейкiн Михайло Сергiйович, Член наглядової ради Лiщук Людмила Олексiївна, Член наглядової ради Шкарупа Олексiй Олександрович, Член ревiзiйної комiсiї Молчанюк Iрина Бронiславiвна, Член ревiзiйної комiсiї Музика Олег Петрович, Член ревiзiйної комiсiї Танюк Володимир Васильович, Член ревiзiйної комiсiї Любонько Iван Анатолiйович, Голова наглядової ради Овчарук Анатолiй Онисимович. Вищезазначена iнформацiя розкрита акцiонерним товариством у вiдповiдностi до вимог Закону України „Про цiннi папери та фондовий ринок” вiд 23.02.2006 року №3480-IV iз змiнами, а також Положення про розкриття iнформацiї емiтентами цiнних паперiв, затвердженого рiшенням Державної комiсiї з цiнних паперiв та фондового ринку вiд 19 грудня 2006 року № 1591 iз змiнами i доповненнями та зареєстрованого в Мiнiстерствi юстицiї України 5 лютого 2007 року за № 97/13364. На думку аудитора, iнша iнформацiя, що розкривається товариством та подається до НКЦПФР разом з фiнансовою звiтнiстю, не мiстить суттєвих невiдповiдностей мiж фiнансовою звiтнiстю, що надана до аудиторської перевiрки. 3.Виконання значних правочинiв. До значних правочинiв згiдно Закону України "Про акцiонернi товариства" вiдносяться правочини, вчиненi товариством, якщо ринкова вартiсть майна (робiт, послуг), що є його предметом, становить 10 i бiльше вiдсоткiв вартостi активiв товариства за даними останньої рiчної фiнансової звiтностi. Вчинення значних правочинiв, предметом яких було майно, роботи чи послуги з ринковою вартiстю бiльше 10 % вiд вартостi активiв товариства за даними останньої рiчної фiнансової звiтностi, товариство в 2012 роцi не укладало. 4.Стан корпоративного управлiння. Корпоративне управлiння здiйснюється товариством вiдповiдно до чинного законодавства України i базується на вимогах Цивiльного i Господарського кодексiв, законах "Про акцiонернi товариства", "Про цiннi папери i фондовий ринок", рiшеннях Нацiональної комiсiї з цiнних паперiв та фондового ринку, Статутi пiдприємства, внутрiшнiх документах. Своєчасне розкриття повної i достовiрної iнформацiї про дiяльнiсть товариства здiйснюється в загальнодоступнiй iнформацiйнiй базi НКЦПФР. АТ забезпечує акцiонерам можливiсть користуватися правами, передбаченими законодавством України, та ефективний захист у разi порушення цих прав. Право акцiонерiв на участь в управлiннi товариством реалiзується через їхню участь у загальних зборах акцiонерiв - вищого органу управлiння товариства. Служба внутрiшнього аудиту в товариствi вiдсутня. Прийнята та функцiонуюча система корпоративного управлiння у товариствi не в повнiй мiрi вiдповiдає вимогам Закону України "Про акцiонернi товариства". 5.Iдентифiкацiя та оцiнка аудитором ризикiв суттєвого викривлення фiнансової звiтностi внаслiдок шахрайства Отриманi достатнi та прийнятнi аудиторськi докази, що стосуються оцiнених ризикiв суттєвого викривлення внаслiдок шахрайства, через розробку i застосування прийнятих дiй у вiдповiдь. Конкретнi дiї у вiдповiдь на оцiнку аудитором ризикiв суттєвого викривлення внаслiдок шахрайства є проведена нами iдентифiкацiя умов, а також оцiнки класiв операцiй, залишкiв на рахунках, розкриття iнформацiї та тверджень, на якi вони можуть впливати, а саме: виконанi процедури по дебiторськiй та кредиторський заборгованостi (акти звiрянь), пiдготовлених управлiнським персоналом; проведенi пiдрахунки залишкiв на кiнець звiтного перiоду для мiнiмiзацiї ризику незалежного манiпулювання протягом перiоду мiж здiйсненням пiдрахункiв i кiнцем звiтного перiоду; проведена вибiркова перевiрка первинних бухгалтерських документiв та iншої iнформацiї. Ризикiв суттєвого викривлення фiнансової звiтностi внаслiдок шахрайства (МСА 240 «Вiдповiдальнiсть аудитора, що стосується шахрайства, при аудитi фiнансової звiтностi») не встановлено. Основнi вiдомостi про аудиторську фiрму:
Повна назва: Приватна аудиторська фiрма “Система - Аудит”.
Код ЄДРПОУ 21337005
Мiсцезнаходження: м. Хмельницький, вул. Гагарiна, 5, оф. 339
Реєстрацiйнi данi: Приватна аудиторська фiрма “Система - Аудит”, зареєстрована Хмельницьким мiськвиконкомом 02 серпня 1994 року
Номер та дата видачi Свiдоцтва про внесення в Реєстр аудиторських фiрм та аудиторiв, якi надають аудиторськi послуги Свiдоцтво про внесення до Реєстру суб’єктiв аудиторської дiяльностi видане Аудиторською палатою України 23 лютого 2001 року № 287 чинне до 23 грудня 2015 року
Контактний телефон (0382) 78-82-73
Дата i номер договору на проведення аудиту – 21.01.2013 року № 6а
Дата початку та дата закiнчення проведення аудиту – 19.04.2013 року – 28.04.2013 року
Директор-аудитор
Аудиторської фiрми “Система - Аудит” В.I. Журакiвський
Дата аудиторського висновку: 28.04.2013 року.
|
Інформація про основні види продукції або послуг, що їх виробляє чи надає емітент,
перспективність виробництва окремих товарів, виконання робіт та надання послуг; залежність від сезонних
змін; про основні ринки збуту та основних клієнтів; основні ризики в діяльності емітента, заходи емітента
щодо зменшення ризиків, захисту своєї діяльності та розширення виробництва та ринків збуту; про канали збуту
й методи продажу, які використовує емітент; про джерела сировини, їх доступність та динаміку цін; інформацію
про особливості стану розвитку галузі виробництва, в якій здійснює діяльність емітент, рівень впровадження
нових технологій, нових товарів, його положення на ринку; інформацію про конкуренцію в галузі, про
особливості продукції (послуг) емітента; перспективні плани розвитку емітента; кількість постачальників за
основними видами сировини та матеріалів, що займають більше 10 відсотків в загальному об'ємі
постачання |
Основнi види послуг, що здiйснює ПАТ "БМУ по газифiкацiї" :
- будiвництво газофих мереж;
- газифiкацiя будинкiв приватного сектору;
- надання транспортних послуг;
Основними ринками збуту є пiдприємства огропромислового комплексу України та сiльське населення України.
Основнi клiєнти Хмельницького ПАТ "БМУ по газифiкацiї" - приватний сектор та сiльськогосподарськi пiдприємства, товариства та фiзичнi особи.
При виконаннi робiт пiдприємство використовує вiтчизняну сировину, а саме полiетиленовi труби. |
Інформація про основні придбання або відчуження активів за останні п'ять років. Якщо
підприємство планує будь-які значні інвестиції або придбання, пов'язані з її господарською діяльністю, їх
необхідно описати, включаючи суттєві умови придбання або інвестиції, її вартість і спосіб
фінансування |
За останi три роки вибуло основних засобiв на 184854 тис.грн. придбано на 327120 тис.грн. |
Інформація про основні засоби емітента, включаючи об'єкти оренди та будь-які значні
правочини емітента щодо них; виробничі потужності та ступінь використання обладнання; спосіб утримання
активів, місцезнаходження основних засобів. Крім того, необхідно описати екологічні питання, що можуть
позначитися на використанні активів підприємства, інформацію щодо планів капітального будівництва,
розширення або удосконалення основних засобів, характер та причини таких планів, суми видатків, в тому числі
вже зроблених, опис методу фінансування, прогнозні дати початку та закінчення діяльності та очікуване
зростання виробничих потужностей після її завершення |
Товариство основних засобiв не орендує. Для збiльшення потужностi будується виробниче примiщення на дiльницi у м.Камянець - Подiльському. |
Інформація щодо проблем, які впливають на діяльність емітента; ступінь залежності від
законодавчих або економічних обмежень |
Фiнансовий стан ПАТ "БМУ по газифiкацiї" залежить вiд платоспроможностi замовникiв. |
Інформація про факти виплати штрафних санкцій (штраф, пеня, неустойка) і компенсацій за
порушення законодавства |
Фактiв порушення чинного законодавства не має. Виплата штрафiв не проводилась. |
Опис обраної політики щодо фінансування діяльності емітента, достатність робочого
капіталу для поточних потреб, можливі шляхи покращення ліквідності за оцінками фахівців емітента
|
Фiнансування дiяльностi ПАТ "БМУ по газифiкацiї" проходить за рахунок доходiв вiд надання послуг по будiвництву газових мереж та газифiкацiї будинкiв приватного сектора в сiльськiй мiсцевостi. ПАТ "БМУ по газифiкацiї" працює по попереднiй оплатi договорiв.По нарахуванню амортизацiї виконуються методи передбаченi податковим законодавством. |
Інформація про вартість укладених, але ще не виконаних договорів (контрактів) на кінець звітного періоду (загальний підсумок) та про очікувані прибутки від виконання цих договорів |
На кiнець звiтнього перiоду ПАТ " БМУ по газифiкацiїї" не виконаних договорiв не має. |
Стратегія подальшої діяльності емітента щонайменше на рік (щодо розширення виробництва,
реконструкції, поліпшення фінансового стану, опис істотних факторів, які можуть вплинути на діяльність
емітента в майбутньому) |
Пiдприємство планує розгортати свою дiяльнiсть в таких напрямках як внутрiшнi сантехнiчнi роботи в приватних будинках мiста |
Опис політики емітента щодо досліджень та розробок, вказати суму витрат на дослідження та розробку за звітний рік |
Такi витрати не плануються фiнансовим планом. |
Інформація щодо судових справ, стороною в яких виступає емітент, його дочірні
підприємства або його посадові особи (дата відкриття провадження у справі, сторони, зміст та розмір позовних
вимог, найменування суду, в якому розглядається справа, поточний стан розгляду). У разі відсутності судових
справ про це зазначається |
Фактiв порушення чинного законодавства не маєю Судовi справи вiдсутнi. |
Інша інформація, яка може бути істотною для оцінки інвестором фінансового стану та
результатів діяльності емітента, у тому числі, за наявності, інформацію про результати та аналіз
господарювання емітента за останні три роки у формі аналітичної довідки в довільній формі |
Вiдсутня. |
|
|